IDF logo (white) IDF logo (white)
Навчання Сертифікація вчителів Про нас Відгуки Соціальні проєкти Контакти
Приєднатися до курсу
Навчання Сертифікація вчителів Про нас Відгуки Соціальні проєкти Контакти
Приєднатися до курсу

Світлана Снігірьова

Premium WordPress Themes Download
Premium WordPress Themes Download
Download WordPress Themes Free
Download WordPress Themes Free
udemy course download free
download intex firmware
Download Premium WordPress Themes Free
free download udemy paid course
IDF logo
Умови користування Політика конфіденційності

Зареєструватися

ОБЛАСТЬ
НАСЕЛЕНИЙ ПУНКТ
НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

SchoolProgram

1. Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа. Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля.
2. Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
3. Цикли. Малювання декількох автомобілів. Малювання будинку з вікнами.
4. Вкладені цикли. Малювання багатоповерхових будинків з вікнами.
5. Робота з кольорами. Малювання державних прапорів. Робота з текстом. Масиви (кольори одного прапору). Почергове малювання прапорів країн з горизонтальною та вертикальною орієнтацією кольорових смуг.
6. Двомірні масиви (кольори прапорів різних країн). Одночасне малювання прапорів різних країн
7. Малювання ліній. Малювання повітряної кулі.
8. Робота з кнопками. Опрацювання подій.

Extended

1. Об’єктні змінні. Представлення автомобіля складеною фігурою.
2. Принципи анімації. Створення методу. Рух автомобілів. Комплексне використання анімації та опрацювання подій.
3. Обмеження руху автомобілів. Реалізація нескінченного руху автомобілів вліво-вправо в межах фрейму.
4. Обертовий рух. Рух колеса з лініями.
5. Затухання руху – автомобіля вправо-вліво, вертикального та математичного маятників, ляльки-неваляйки.
6. Декомпозиція методів.
7. Реалізація нескінченного руху однакових автомобілів в один бік в межах фрейму.
8. Реалізація нескінченного руху масиву різних автомобілів в один бік в межах фрейму.

Android Intro

1. Робота з Android Studio. Структура Андроїд-проекту. Перша Андроїд-програма. Ознайомлення із мовою XML. Віджет TextView. Класи Activity, Application.
2. Управління характеристиками текстових шрифтів кодовим способом, за допомогою XML та засобами Builder. Поняття розмітки (менеджеру компоновки). Керування розмітками. Віджет Button. Розмiтка ConstraintLayout.
3. Робота з кнопками. Опрацювання подій. Простий текстовий редактор.
4. Робота із зображеннями. Віджет ImageView. Малювання будинків, автомобілів, державних прапорів із використанням вкладених циклів та масивів.
5. Анімація в Android. Рух автомобілів, в тому числі – нескінченний.
6. Поступовий та обертальний рухи.
7. Затухаючий рух ляльки-неваляйки із використанням вкладених розгалужень.
8. Розбиття проєкту на складові елементи. Створення методів, класів, полів.

JavaForTeensPro

1. Побудова власних класів. Поля класів. Конструктори. Об’єкти власних класів. Вступ до шаблону Model-View-Controller (MVC). Класи типу Model.
2. Наслідування класів. Особливості використання конструкторів супер- та підкласів при ініціалізації полів. Абстрактні класи.
3. Класи типу Controller та View. Модифікатор static.
4. Методи в класах типу Model. Наслідування методів. Перевизначення методів. Інтерфейси. Реалізація інтерфейсів. Модифікатор доступу public. Множинне наслідування.
5. Поліморфні посилання. Поліморфізм присвоєння. Generic колекція ArrayList.
6. Анімація через поліморфізм.
7. Проєктна робота. Нескінчений рух різних транспортних засобів одного типу.
8. Проєктна робота. Нескінчений рух різних транспортних засобів двох типів в різні боки по смугах довільної кількості.

JAVA FOR TEENS

№ Теми навчальної програми.
МОДУЛЬ 1. Вступ до Java. Графічні компоненти. Ознайомлення із АРІ. Примітивні змінні. Цикли. Масиви.
1 1.1 Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа.
2 1.2 Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля.
3 1.3 Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
4 1.4 Цикли. Малювання декількох автомобілів.
5 1.5 Робота з кольорами. Малювання державних прапорів.
6 1.6 Масиви. Малювання автомобілів з прапорами різних країн.
7 1.7 Малювання ліній. Малювання маятників та повітряної кулі.
8-10 1.8 Самостійна робота – малювання будинків, танків, тощо.
МОДУЛЬ 2. Анімація. Об’єктні змінні. Оператори розгалуження. Опрацювання подій. Створення класів, полів, методів.
11 2.1 Об’єктні змінні. Представлення автомобіля, ляльки-неваляйки складеними фігурами.
12 2.2 Принципи анімації. Рух автомобілів, ляльки-неваляйки.
13 2.3 Оператори розгалуження. Обмеження руху автомобілів, ляльки-неваляйки.
14 2.4 Вкладені оператори розгалуження. Затухання руху ляльки-неваляйки.
15 2.5 Робота з кнопкою. Робота з текстом. Реалізація процесів інкрементування-декрементування двома кнопками.
16 2.6 Кнопковий запуск анімаційних процесів – руху автомобіля.
17 2.7 Створення класів, полів, методів.
18-20 2.8 Самостійна робота – кнопковий запуск руху маятників, ляльки-неваляйки, руху та стрільби з танку, тощо.

STRUCTURAL PROGRAMMING

 

Модуль 1. Вступ до структурного та об’єктного програмування на Java
1. Організаційний.
2. Робота з Eclipse. Перша програма.
3. Представлення чисел у двійковій, шістнадцятковій та вісімковій системах числення. Представлення від’ємних чисел у двійковій системі числення.
4. Операції порівняння. Тип даних boolean. Оператори if та if-else. Логічні функції NOT, AND, OR.
5. Цикли. Оператор for. Область видимості змінної. Вкладені цикли. Оператори while та do-while. Виведення крапкових трикутників.
6. Види масивів, способи їх опису. Одновимірні масиви. Поле length. Обробка масивів без розгалужень. Масив аргументів методу main. Оператор foreach. Обробка масивів із розгалуженням. Обробка масивів із утворенням масиву-результату відомої довжини.
7. Ознайомлення із Java API , пакетом java.lang, класом String та методами length, toLowerCase, toUpperCase, charAt, endWith, startWith класу String. Ознайомлення із поняттям перезавантаження методів та методами indexOf, replace, split, substring класу String. Ознайомлення із поняттям імпорт, ключовим словом static та класом java.util.Arrays. Методи toString, sort, binarySearch класу Arrays. Клас java.util.ArrayList. Методи size, add, get, indexOf класу ArrayList. Обробка масивів цілих чисел із утворенням колекцій ArrayList.
Модуль 2. Професійні елементи програмування на Java
8. Оператори ділення за модулем %, інкремента, декремента, операцій з присвоєнням, тернарний оператор. Логічна функція XOR, short-cirquit логічні функії. Оператори switch-case, break, continue, foreach.
9. Поняття інкапсуляції, структура класу. Створення власних класів. Оголошення та ініціалізація полів. Оголошення методів. Оголошення та створення об’єктів. Оператор new. Літерал null. Архітектурний шаблон MODEL-VIEW-CONTROLLER (MVC) для побудови власних класів. Приклад побудови класу Calculator. Ознайомлення із конструкторами, передаванням в метод посилань на об’єкти.

 

JavaSE ASSOCIATED+

Тематичний план онлайн тренінгу JavaSE Associated+

за програмою сертифікаційного іспиту 1Z0-808

1. Ключове слово “static”. Локальні змінні та змінні класу.
2. Передавання в метод аргументів: примітивів та посилань.
3. Типи методів. Конструктори. Перевантажені конструктори.
4. Перевантаження методів. API класу String.
5. Mетод main(). Аргументи в методі main().
6. Ініціалізація змінних. Блоки ініціалізації. Порядок ініціалізації.
7. Пакети. Import. Static import. Клас Math.
8. Поняття наслідування. Відношення has-a, is-a. UML-діаграми.Класи Calendar, GregorianCalendar, Date.
9. Модифікатори доступу.
10. Ключове слово this.
11. Ключове слово super. Клас Object.
12. Перевизначення методів. Методи toString(), equals().
13. Поліморфні посилання. Поліморфізм. Covariant returns.
14. Приведення типів. Оператор instanceof.
15. Ключове слово final.
16. Абстрактні класи.
17. Інтерфейси. Інтерфейси Comparable, Comparator.
18. Внутрішні класи.
19. Клас Arrays.
20. Інтерфейси Collections, List. Класи ArrayList, Collections.
Ознайомлення із generics.
21. Оболонка JavaFX. Слухачі та обробники подій.
Робота із кнопками в JavaFX.
22. Exceptions.
23. Strings, StringBuffers, StringBuilders.
24. Wrappers, autoboxing, autounboxing.
25. Enums.
26. Var-args.
27. Garbage Collector.
28. Функціональні інтерфейси та лямбда-вирази.
29. Робота із датами. Date, Time API.
30. Підготовка до сертифікаційного іспиту 1Z0-808 (опціонально).

JavaSE PROFESSIONAL+

Модуль 1. Алгоритми.
1.1 Опрацювання текстових даних на основі технології regex. Класи Pattern, Mattcher, Scanner.
1.2 Серіалізація файлів. Інтерфейси Serializable та Externalizable. Особливості композиції та наслідування при серіалізації.
Модуль 2. Контейнери даних. Технологія generics
2.1 Інтерфейси Set, Queue. Класи TreeSet, PriorityQueue, Dequeue.
2.2 Інтерфейс Мар. Принципи побудови hash-таблиць. Клас HashMap.
2.3 Методи класу Collections. Класи Vector, HashTable, Stack.
2.4 Побудова та використання generic-класів та generic-методів.
2.5 Особливості поліморфізму при використанні generic-колекцій.
Модуль 3. Технології опрацювання
3.1 Багатопотокове програмування
3.1.1 Основи створення та використання потоків. Клас Thread. Інтерфейси Runnable, Callable, Executor, ExecutorService.
3.1.2 Основи синхронізації потоків. Ключове слово synchronized. Синхронізація статичних методів
3.1.3 Реалізація синхронізації на основі фреймворку Fork-Join.
3.1.4 Реалізація синхронізації на основі ресурсів пакетів java.util.concurrent, java.util.concurrent.atomic, java.util.concurrent.locks.
3.1.5 Взаємодія потоків. Методи wait, notify класу Object. Поняття взаємного блокування (deadlock), запобігання deadlock, поняття coupling.
3.2 Фреймворк потоків Stream API
3.2.1 Проміжні та термінальні методи інтерфейсу Stream для формування та опрацювання потоків. Клас Optional.
3.2.2 Особливості технології потокового зведення. Метод reduce.
3.2.3 Методи класу Collectors.
3.2.4 Розпаралелювання потоків. Порівняльний аналіз послідовних та паралельних потоків, визначення доцільності розпаралелювання потоків.
3.2.5 Використання потоків для роботи з файлами.

Ви оплатили навчання

Доступ до вебінару буде надіслано Вам на електронну адресу