1. Об’єктні змінні. Представлення автомобіля складеною фігурою.
2. Принципи анімації. Створення методу. Рух автомобілів. Комплексне використання анімації та опрацювання подій.
3. Обмеження руху автомобілів. Реалізація нескінченного руху автомобілів вліво-вправо в межах фрейму.
4. Обертовий рух. Рух колеса з лініями.
5. Затухання руху – автомобіля вправо-вліво, вертикального та математичного маятників, ляльки-неваляйки.
6. Декомпозиція методів.
7. Реалізація нескінченного руху однакових автомобілів в один бік в межах фрейму.
8. Реалізація нескінченного руху масиву різних автомобілів в один бік в межах фрейму.
1. Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа. Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля.
2. Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
3. Цикли. Малювання декількох автомобілів. Малювання будинку з вікнами.
4. Вкладені цикли. Малювання багатоповерхових будинків з вікнами.
5. Робота з кольорами. Малювання державних прапорів. Робота з текстом. Масиви (кольори одного прапору). Почергове малювання прапорів країн з горизонтальною та вертикальною орієнтацією кольорових смуг.
6. Двомірні масиви (кольори прапорів різних країн). Одночасне малювання прапорів різних країн
7. Малювання ліній. Малювання повітряної кулі.
8. Робота з кнопками. Опрацювання подій.