1. Робота з Android Studio. Структура Андроїд-проекту. Перша Андроїд-програма. Ознайомлення із мовою XML. Віджет TextView. Класи Activity, Application.
2. Управління характеристиками текстових шрифтів кодовим способом, за допомогою XML та засобами Builder. Поняття розмітки (менеджеру компоновки). Керування розмітками. Віджет Button. Розмiтка ConstraintLayout.
3. Робота з кнопками. Опрацювання подій. Простий текстовий редактор.
4. Робота із зображеннями. Віджет ImageView. Малювання будинків, автомобілів, державних прапорів із використанням вкладених циклів та масивів.
5. Анімація в Android. Рух автомобілів, в тому числі – нескінченний.
6. Поступовий та обертальний рухи.
7. Затухаючий рух ляльки-неваляйки із використанням вкладених розгалужень.
8. Розбиття проєкту на складові елементи. Створення методів, класів, полів.
1. Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа. Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля.
2. Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
3. Цикли. Малювання декількох автомобілів. Малювання будинку з вікнами.
4. Вкладені цикли. Малювання багатоповерхових будинків з вікнами.
5. Робота з кольорами. Малювання державних прапорів. Робота з текстом. Масиви (кольори одного прапору). Почергове малювання прапорів країн з горизонтальною та вертикальною орієнтацією кольорових смуг.
6. Двомірні масиви (кольори прапорів різних країн). Одночасне малювання прапорів різних країн
7. Малювання ліній. Малювання повітряної кулі.
8. Робота з кнопками. Опрацювання подій.