№ | Теми навчальної програми. |
МОДУЛЬ 1. Вступ до Java. Графічні компоненти. Ознайомлення із АРІ. Примітивні змінні. Цикли. Масиви. | |
1 | 1.1 Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа. |
2 | 1.2 Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля. |
3 | 1.3 Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних. |
4 | 1.4 Цикли. Малювання декількох автомобілів. |
5 | 1.5 Робота з кольорами. Малювання державних прапорів. |
6 | 1.6 Масиви. Малювання автомобілів з прапорами різних країн. |
7 | 1.7 Малювання ліній. Малювання маятників та повітряної кулі. |
8-10 | 1.8 Самостійна робота – малювання будинків, танків, тощо. |
МОДУЛЬ 2. Анімація. Об’єктні змінні. Оператори розгалуження. Опрацювання подій. Створення класів, полів, методів. | |
11 | 2.1 Об’єктні змінні. Представлення автомобіля, ляльки-неваляйки складеними фігурами. |
12 | 2.2 Принципи анімації. Рух автомобілів, ляльки-неваляйки. |
13 | 2.3 Оператори розгалуження. Обмеження руху автомобілів, ляльки-неваляйки. |
14 | 2.4 Вкладені оператори розгалуження. Затухання руху ляльки-неваляйки. |
15 | 2.5 Робота з кнопкою. Робота з текстом. Реалізація процесів інкрементування-декрементування двома кнопками. |
16 | 2.6 Кнопковий запуск анімаційних процесів – руху автомобіля. |
17 | 2.7 Створення класів, полів, методів. |
18-20 | 2.8 Самостійна робота – кнопковий запуск руху маятників, ляльки-неваляйки, руху та стрільби з танку, тощо. |
Програма курсу