ANDROID FOR KIDS

Орієнтовний графік проведення відеоуроків з курсу Android for Kids
“Розробка графічних та ігрових Android-додатків. Ознайомлення із
структурним та об’єктно-орієнтованим програмуванням.”

Періодичність відеоуроків– понеділок, четвер, субота,

для групи слухачів зі всіх регіонів України: 17.00 – 17.45

для групи проєкту “ІТ-школа Дніпро”: 16.00 – 16.45

  Дата  

Тема занять

група всіх регіонів ІТ-школа Дніпро
11.05 15.05 Організаційний. Встановлення Android Studio, вимоги, критерії роботоздатності встановленої Android Studio. Демонстрація додатків, що буде розроблено протягом курсу.

 Модуль 1. Основи графіки. Початки об’єктно-орієнтованого та структурного програмування.

13.05 17.05 1. Робота з Android Studio. Перша Андроїд-програма. Структура Андроїд-проекту. Поняття класу як контейнеру для збереження та обробки даних, що візуалізуються на вікні екрану. Java- та xml-коди в Android-додатках. Метод setContentView, Формування екрану запуску гри Flappy Birds засобами activity_main.xml.
15.05 20.05 2. Поняття наслідування. Класи Activity та View. Поняття конструктору класу, об’єкту класу та методу класу. Метод onDraw класу View. Класи Canvas, Color,  Paint. API класу Color. Методи drawColor, drawCircle класу Canvas, setColor класу Paint. Координати вікна. Розміщення одного кола.
17.05 22.05 3. API класів Canvas, Paint. Методи drawRect, drawPoint, drawLine класу Canvas, setStrokeWidth, setStyle класу Paint. Розміщення декількох кіл та прямокутників на вікні одного та різних кольорів. (Три кола: Мікі Маус, чотири прямокутники: будинок з дверима та двома вікнами). ДЗ – Клас RectF. Три кола: сніговик, чотири кола: неваляшка(ванька-встанька), два прямокутники + два кола: автомобіль.
20.05 24.05 4. Робота з текстом. Клас Rect. Переміщення геометричних фігур. Злиття фігур в єдину конструкцію. Клас Path. Переміщення об’єднаних фігур. Трансформація фігур. Клас Matrix. (Переміщати автомобіль вправо/вліво, догори/донизу, нахиляти автомобіль).
22.05 27.05 5. Поняття змінної. Тип даних int. Елементи анімації – метод invalidate. Оператор розгалуження if-else. Поняття ознаки. Тип даних boolean.  (Нахиляти неваляшку вправо/вліво).

Модуль 2. Проєктування гри Flappy Bird.

24.05 29.05 6. Розміщення нерухомої пташки із змінним положенням крил. Масиви. Оператори розгалуження if, if-else.
27.05 31.05 7. Рух пташки по вертикалі. Метод onTouchEvent. Запобігання виходу пташки за межі екрану.
29.05 03.06 8. Робота із колонами – нерухомими та рухомими.
31.05 05.06 9. Визначення перетину пташки з колонами.

 

Free Download WordPress Themes
Free Download WordPress Themes
Download WordPress Themes Free
Download WordPress Themes
free online course
download lenevo firmware
Free Download WordPress Themes
download udemy paid course for free