| № | Теми навчальної програми. |
| МОДУЛЬ 1. Вступ до Java. Графічні компоненти. Ознайомлення із АРІ. Примітивні змінні. Цикли. Масиви. | |
| 1 | 1.1 Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа. |
| 2 | 1.2 Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля. |
| 3 | 1.3 Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних. |
| 4 | 1.4 Цикли. Малювання декількох автомобілів. |
| 5 | 1.5 Робота з кольорами. Малювання державних прапорів. |
| 6 | 1.6 Масиви. Малювання автомобілів з прапорами різних країн. |
| 7 | 1.7 Малювання ліній. Малювання маятників та повітряної кулі. |
| 8-10 | 1.8 Самостійна робота – малювання будинків, танків, тощо. |
| МОДУЛЬ 2. Анімація. Об’єктні змінні. Оператори розгалуження. Опрацювання подій. Створення класів, полів, методів. | |
| 11 | 2.1 Об’єктні змінні. Представлення автомобіля, ляльки-неваляйки складеними фігурами. |
| 12 | 2.2 Принципи анімації. Рух автомобілів, ляльки-неваляйки. |
| 13 | 2.3 Оператори розгалуження. Обмеження руху автомобілів, ляльки-неваляйки. |
| 14 | 2.4 Вкладені оператори розгалуження. Затухання руху ляльки-неваляйки. |
| 15 | 2.5 Робота з кнопкою. Робота з текстом. Реалізація процесів інкрементування-декрементування двома кнопками. |
| 16 | 2.6 Кнопковий запуск анімаційних процесів – руху автомобіля. |
| 17 | 2.7 Створення класів, полів, методів. |
| 18-20 | 2.8 Самостійна робота – кнопковий запуск руху маятників, ляльки-неваляйки, руху та стрільби з танку, тощо. |
1. Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа. Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля.
2. Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
3. Цикли. Малювання декількох автомобілів. Малювання будинку з вікнами.
4. Вкладені цикли. Малювання багатоповерхових будинків з вікнами.
5. Робота з кольорами. Малювання державних прапорів. Робота з текстом. Масиви (кольори одного прапору). Почергове малювання прапорів країн з горизонтальною та вертикальною орієнтацією кольорових смуг.
6. Двомірні масиви (кольори прапорів різних країн). Одночасне малювання прапорів різних країн
7. Малювання ліній. Малювання повітряної кулі.
8. Робота з кнопками. Опрацювання подій.