1. Побудова власних класів. Поля класів. Конструктори. Об’єкти власних класів. Вступ до шаблону Model-View-Controller (MVC). Класи типу Model.
2. Наслідування класів. Особливості використання конструкторів супер- та підкласів при ініціалізації полів. Абстрактні класи.
3. Класи типу Controller та View. Модифікатор static.
4. Методи в класах типу Model. Наслідування методів. Перевизначення методів. Інтерфейси. Реалізація інтерфейсів. Модифікатор доступу public. Множинне наслідування.
5. Поліморфні посилання. Поліморфізм присвоєння. Generic колекція ArrayList.
6. Анімація через поліморфізм.
7. Проєктна робота. Нескінчений рух різних транспортних засобів одного типу.
8. Проєктна робота. Нескінчений рух різних транспортних засобів двох типів в різні боки по смугах довільної кількості.
1. Встановлення Eclipse. Перша програма. Поняття проєкта, пакета, класа. Малювання прямокутника, кола. АРІ пакету java.awt. Малювання автомобіля.
2. Необхідність використання змінних. Оголошення примітивних змінних.
3. Цикли. Малювання декількох автомобілів. Малювання будинку з вікнами.
4. Вкладені цикли. Малювання багатоповерхових будинків з вікнами.
5. Робота з кольорами. Малювання державних прапорів. Робота з текстом. Масиви (кольори одного прапору). Почергове малювання прапорів країн з горизонтальною та вертикальною орієнтацією кольорових смуг.
6. Двомірні масиви (кольори прапорів різних країн). Одночасне малювання прапорів різних країн
7. Малювання ліній. Малювання повітряної кулі.
8. Робота з кнопками. Опрацювання подій.